• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Brandväggen fixar sig säkert ( hoppas jag ), men hur många här vore intresserade av att köra en omgång från typ exploration?
 
Skarion said:
Om jag får vara Sverige? :D
ackbar.jpg
 
Antiago said:
du ska bara se hans version av sveriges "naturliga gränser" så förstår du vad jag menar :p
 
Jag kan tänka mig hänga på en stund beroende på när ni spelar
 
Antiago said:
När kan ni spela?
tja, jag kan spela nu faktiskt :)
och det tar vanligtvis en jevla tid att starta, så det kan vara vist att sätta igång ASAP.
det verkar dock som om skarion inte är inne, så vi knske ska vänta lite
 
Flooper X said:
du ska bara se hans version av sveriges "naturliga gränser" så förstår du vad jag menar :p

Ungefär vad min kompis ser som Danmarks gränser...
 
Flooper X said:
tja, jag kan spela nu faktiskt :)
och det tar vanligtvis en jevla tid att starta, så det kan vara vist att sätta igång ASAP.
det verkar dock som om skarion inte är inne, så vi knske ska vänta lite

Jag kan ändå inte spela idag. Har plugg till imorgon och måste fixa brandväggen :(
 
Antiago said:
Ungefär vad min kompis ser som Danmarks gränser...
allt mellan atlanten-stilla havet-indiska oceanen, ungefär ;)

och innan vi slutade hade han anekterat ryssland, hela norra tyskland, danmark och holland, och dessutom tagit över halva storbrittanien "av misstag" :p
 
Flooper X said:
tja, jag kan spela nu faktiskt :)
och det tar vanligtvis en jevla tid att starta, så det kan vara vist att sätta igång ASAP.
det verkar dock som om skarion inte är inne, så vi knske ska vänta lite

Dags att starta? Jag kan höga på en liten stund innan jag somnar.
 
Flooper X said:
allt mellan atlanten-stilla havet-indiska oceanen, ungefär ;)

och innan vi slutade hade han anekterat ryssland, hela norra tyskland, danmark och holland, och dessutom tagit över halva storbrittanien "av misstag" :p

Antingen spelar datorn honom i händerna eller så är en väldigt bra spelare :eek:
 
Skulle vi spela nu? :confused:
 
Mr. G said:
Skulle vi spela nu? :confused:
varken skartion eller Antiago kunde ju, så det blev inget
 
Ett långsiktigt spel kanske det är bäst att vänta med tills Skarion kommer tillbaka, men en kort omgång från enl, rev eller Nappy kunde vi kanske spela nu i helgen.

Jag vet inte riktigt när ni har tid men jag kan kanske spela imorn
 
Antiago said:
Ett långsiktigt spel kanske det är bäst att vänta med tills Skarion kommer tillbaka, men en kort omgång från enl, rev eller Nappy kunde vi kanske spela nu i helgen.

Jag vet inte riktigt när ni har tid men jag kan kanske spela imorn
låter bra