• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Va skoj att testa eu2 igen. Var ett bra tag sen. Måste bara komma ihåg det där med autolånen :eek:o
 
det började lite uselt, men sen lyfte det för de flesta (kanske inte gathenhielm :()
 
Min insats var värre än någon kille jag spelade med som fick sitt Österrike att gå bankrutt i ett ivrigt försök att göra det till en kolonial stormakt.... :D

Edit: Men jag hade rätt roligt, trots mina italenare till trupper.
 
Last edited:
Gathenhielm said:
Min insats var värre än någon kille jag spelade med som fick sitt Österrike att gå bankrutt i ett ivrigt försök att göra det till en kolonial stormakt.... :D

Edit: Men jag hade rätt roligt, trots mina italenare till trupper.
Efter rehosten så hade du inte så mycket att kämpa för. Både krig med Österrike och hela landet i revolution. Ingen hade gått vinnande ur den striden :p
 
Jag känner för att köra lite Eu2 någon dag. Är det nån som känner likadant :p
 
Wetew said:
Jag känner för att köra lite Eu2 någon dag. Är det nån som känner likadant :p
jag känner alltid så ;)
 
Skarion said:
Ny eller fortsätta på den gamla? :p
beror på om gathenhielm komemr och om någon känner för att fortsätta den misslyckade omgången :p
 
Jag vill va med :D kan typ varje dag (utan fredag/lördag) efter 8 :p

har dock kass uppkoppling på 256kbit men så länge ni kör normal hänger jag med (gjorde iaf det förr ^^)
 
Jag tycker att vi kör en ny :p Lite surt för Gathenhielm annars. Och även dig Flooper ;)
 
Wetew said:
Jag tycker att vi kör en ny :p Lite surt för Gathenhielm annars. Och även dig Flooper ;)
jag måste säga att jaghåller med dig, jag vill också köra en ny (har INGET att göra med hur det gick ;))
 
Jag är också på om det finns en plats över.....
Även om jag typ aldrig har spelet EU2....
 
Känner nån för ett par tre timmars spel? Fram tills 12-01 nån gång. Längre än så kan jag inte själv tyvärr...
 
Wetew said:
Känner nån för ett par tre timmars spel? Fram tills 12-01 nån gång. Längre än så kan jag inte själv tyvärr...

Vad ni har sena vanor :(
 
Antiago said:
Om det inte var så sent kunde kanske jag också ( få ) va med
Det är inte "lag" på att det ska vara sent. Det är snarare så att de gånger man spelat så har det varit sent och man har haft tråkigt...

Nästa gång nån vill köra så är det bara att skriva i tråden
 
enda som kräcvs är att två personer vill spela.
med andra ord är det enda som krävs att jag är online och någon annan vill spela ;)
 
Jag är lite spelsugen hela tiden nu så, är den någon som vill spela på tisdag eftermiddag är jag med :)

Är det något speciellt man måste göra för att kunna köra över internet eller är det ungefär likadant som LAN?
 
Antiago said:
Jag är lite spelsugen hela tiden nu så, är den någon som vill spela på tisdag eftermiddag är jag med :)

Är det något speciellt man måste göra för att kunna köra över internet eller är det ungefär likadant som LAN?

Du måste installera ett speciellt paradox kort till en valfri PCI slot i datorn. Kostar bara 750 :-

Nä, du måste däremot öppna din brandvägg för vissa portar.