• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Tja tänkte ni spela snart för mitt lov börjar på månda och jag e sugen på att lira ;) skicka pm om ni ska lira så joinar jag ;D
 
Robert Orange said:
Tja tänkte ni spela snart för mitt lov börjar på månda och jag e sugen på att lira ;) skicka pm om ni ska lira så joinar jag ;D

Alla som vill får gärna vara det ;)
 
Robert Orange said:
Va najs ;D När tänkte ni lira då? ;)

Vet inte.
Skarion kan inte förren nästa måndag tidigast och sen vet jag int vad typ Mr. G och Flooper har för tidsscheman :wacko:
 
Antiago said:
Vet inte.
Skarion kan inte förren nästa måndag tidigast och sen vet jag int vad typ Mr. G och Flooper har för tidsscheman :wacko:

Mr. G har inte lovat deltaga, räkna inte med honom.
 
Antiago said:
Synd. Kunde vara bra med en mp-van spelare :(

Det betyder inte att Mr. G inte deltar, bara att ni inte skall planera efter honom.
 
jag kan så gott som varje kväll, men min pålitlighet är inte så hög, som alla som spelar DD MP vet ;)
 
Flooper X said:
jag kan så gott som varje kväll, men min pålitlighet är inte så hög, som alla som spelar DD MP vet ;)

*host*
Närvarande en av 15 ggr? :rolleyes:
 
Mr. G said:
*host*
Närvarande en av 15 ggr? :rolleyes:
två om man räknar den gången när vi körde ett BC! :p
 
Antiago said:
Synd. Kunde vara bra med en mp-van spelare :(
jag är MP "van" men kan bara lira söndagar...
 
Bunka said:
jag är MP "van" men kan bara lira söndagar...

Om du vill vara med så är det bara bra, men kan du bara lira Söndagar?



Jag kan annars köra lite oftare den här veckan då mitt sportlov har börjat och Skarion är tillbaka på Söndag. Skriv in när ni kan spela typ tider och sånt för jag vill köra i alla fall den här veckan.

Lördag: 15.30- kväll
Söndag, tisdag, torsdag, nästa lördag: Om inget nytt kommer upp, ja i stort sett hela tiden
Måndag & Fredag: Fram till 17.00
Onsdag: Fram till 20.00 eller typ en kvart tidigare
 
I princip hela tiden, men jag kan ju inte lova att jag inte kommer göra något annat