• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Aja Hiatus iaf.
 
Wetew said:
Du trodde inte alls det. Och vad du än trodde så är det likväl ett slags försök till trådkapning. Skapa din egna tråd där du ser efter intresse isåfall. Men sluta gärna att spamma ner denna, annars kanske vi missar viktiga poster som faktiskt kanske behövs i detta mp-spelet.

Skapa som sagt din egna tråd så att du kan få dina postcounts. För vi försöker faktiskt hålla igång detta mp-spelet

Återigen, tack för den vänliga tonen.
Men du har rätt i att jag borde ha skapat en egen tråd. Ursäkta. :eek:o
Men jag trodde faktiskt att spelet var dött. Om du sen anser att jag var dum som trodde det är din sak.
Anledningen till att jag kollar här beror på att jag tycker det är intressant att följa Mp spel, ingenting annat. Men jag skall sluta posta här eftersom så önskas.
 
Eftersom sommaren snart är slut, eller inte ännu kommit. Skall vi diskutera ett nytt datum som passar alla? Eller är det upp till Dysken att bestäma ;)
 
Självklart är det viktigt att alla är delaktiga i detta. Men jag anser dock att jag har veto typ.
 
Tja, ifall du ändå är den som hostar och sköter spelet så bör du väl ha veto antar jag :D:)

Själv vet jag inte hur mina kommande månader kommer se ut. Har inte fått några scheman eller så. Men jag antar att vi kan diskutera lite lätt och komma fram till vissa tider (typ eftermiddagar eler helger) och sånt.
 
Jag var ju annars helt inställd på att vi skulle spela förmiddagar på röda vardagar.
 
Dysken said:
Jag var ju annars helt inställd på att vi skulle spela förmiddagar på röda vardagar.

Samma


bara lust att höra ungefär när vi ska börja igen?
slutet av augusti passar mig bäst, kommer ner till civilisationen igen då.
Vet inte om jag orkar leka med routern
 
Slutet av Augusti fungerar. Det är då skolan drar igång och man fått veta vilket slags schema man får.... :)'

Edit: Förresten så har våran AAR försvunnit :(
 
Hade inställningen att jag bara såg trådar från den senaste månaden :eek:o
 
Kan nån lägga ut hela världskartan (det vi känner till) så att man kan friska upp minnet lite och lägga fram nya strategier ;)
 
Dysken said:
Jag var ju annars helt inställd på att vi skulle spela förmiddagar på röda vardagar.
När drar vi igång med spelet? Eller vill ni att vi ska köra Napoleon istället? Det kliar i mina fingrar av Spanien-längtan :D
 
Krantz said:
Jag är gärna med på Napoleon och en annan dag, Söndagar var krabbiga.
Okej... men vilken dag tycker du passar bäst då. Håller tyvärr med dig att söndagarna inte passar för mig nu heller, kommer nämligen sitta på ett tåg nästan alla söndagar framöver :(
Men skulle lördagar fungera, eller ska vi diskutera en veckodag?
 
Wetew said:
Okej... men vilken dag tycker du passar bäst då. Håller tyvärr med dig att söndagarna inte passar för mig nu heller, kommer nämligen sitta på ett tåg nästan alla söndagar framöver :(
Men skulle lördagar fungera, eller ska vi diskutera en veckodag?
Har du kallats in som 12 månaders ofrivillig grå arbetskraft eller?

Jag är osäker på om jag kan hänga på nu till hösten. Jag har redan två spel i veckan, varav jag antagligen slutar ett till förmån för FALs nya spel som antagligen drar igång i september.
 
FJ! said:
Har du kallats in som 12 månaders ofrivillig grå arbetskraft eller?

Jag är osäker på om jag kan hänga på nu till hösten. Jag har redan två spel i veckan, varav jag antagligen slutar ett till förmån för FALs nya spel som antagligen drar igång i september.
Nej, jag är snarare inkallad till 60 månaders "friviilig" tjänstgöring på kårpubar och tentor :p
 
Wetew said:
Nej, jag är snarare inkallad till 60 månaders "friviilig" tjänstgöring på kårpubar och tentor :p
Ah nice, det slår ju det mesta :D. Vadan pendlandet?
 
hmm, jag har ju NA nu, då kan jag väl inte fortsätta på en vanlig EU3-save
 
Jag kan tänka mig vara med på NA efter att första patchen kommit. Det skulle vara schysst om någon annan med mindre späckat schema skötte GMandet denna gång dock.
 
FJ! said:
Ah nice, det slår ju det mesta :D. Vadan pendlandet?
Man måste ju hem då och då också ;) Har ju inte lektion varje dag :D
Men sen så kan det ju hända att söndagar används till rehabilitering och liknande.

Vi får väl se hur det går med detta mp-spelet. Jag hade helt glömt av att man inte kan köra vidare på gamla savefiler på NA.