• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Skall vi göra ett nytt försök fast med NA istället? 2.1 patchen har ju varit ute ett tag nu...
 
Hmm... jag gillar inte göra såhär egentligen....

BUMP!

Jag känner verkligen att köra lite Eu3-mp och för det så krävs det ett gäng som samlas på speciella tider ;)
Upplägget som vi hade var inget fel på och med NA så blir ju Eu3 mycket bättre :D
 
men 2.1 är inte bra :(
 
Flooper X said:
men 2.1 är inte bra :(
Vad är det för fel? Att AI:n för en gång skull ger spelaren lite motstånd? ;)
 
Wetew said:
Vad är det för fel? Att AI:n för en gång skull ger spelaren lite motstånd? ;)
att AIn har typ 10ggr större arméer än mig :(
 
Flooper X said:
att AIn har typ 10ggr större arméer än mig :(
Läs min AAR. Den är enbart gjord med 2.1 patchen... Och det har inte gått illa, trots att jag varit i krig med flera nationer i tvåfrontskrig många gånger ;)

Och då kan ja tillägga att jag inte spelar för att ta över världen...
 
Johnny Deluxe said:
Är det lika tråkigt att gå tillbaka från EU3 till EU2 som det är att gå tillbaka till EU1 från EU2? Annars kan jag möjligtvis vara med på ett EU2 mp om jag får routerns (brandväggens) medgivande.
Hmm... Enligt mig är det... Men vad jag vet så finns det ingen Eu2-mp just nu... Däremot så finns det en tråd som används till sånt, Zucker och Flooper brukar väl använda den tror jag
Eu2-mp?

EDIT: Finns det nåt intresse...
 
Last edited:
kanske när 2.2 kommer...
 
Flooper X said:
kanske när 2.2 kommer...

Så nu när 2.2 finns ute tänkte jag sondera terrängen lite... finns det nåt intresse att för en fortsättning? eller ett nytt spel?