• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Kan nog tyvärr inte vara med idag. :(
 
Wetew said:
Varför inte???

Måste göra annat. Har bara en liten stund i forumet nu :(
Tycker det är oerhört trist. :(
 
Annars kan vi köra Hamachi, har hört att det skall vara mer pålitligt än direct IP.
 
Hamachi är väldigt ostabilt, bara så ni vet. I alla fall har det varit det de gånger jag kört Eu2 MP.
 
Hamachi har alltid funkat för mig (har inte använt det till paradoxspel dock)
 
Flooper X said:
Hamachi har alltid funkat för mig (har inte använt det till paradoxspel dock)
och Hamachi är vadå? :D
 
Den skapar ett LAN nätverk över internet så att istället för Vnet och Direct IP kan ni göra spel i LAN. Eller nåt sånt. :p
 
Absolut said:
Den skapar ett LAN nätverk över internet så att istället för Vnet och Direct IP kan ni göra spel i LAN. Eller nåt sånt. :p
Okej, det gör ju det hela lite lättare för mig att förstå :D
 
Finns det intresse att köra lite Eu3 imorgon? Istället för att gå i kyrkan :p
 
Sling Shot said:
Definiera 'lite'.
Lite används ofta av människor som inte vill visa sitt beroende till vissa saker.... Eller så är man la en Gôteborgare :D
 
Wetew said:
Lite används ofta av människor som inte vill visa sitt beroende till vissa saker.... Eller så är man la en Gôteborgare :D
Jag menade tidsmässigt.
 
Sling Shot said:
Jag menade tidsmässigt.
Jaha, jag skulle gärna vilja skapa ett spel där vi verkligen körde en hel kampanj.... Med allt som tillhör så som AAR och belöningar.... Men just nu skulle jag nog nöja mig med ett spel då och då....
 
Finns det intresse för en sån kampanj?
 
Krantz said:
Ja tro att jag skulle vara intresserad, men de beror på tid och annat smått vid sidan om!
Tid och sånt får vi väl komma överrens om tillsammans :D Men jag skulle gilla att man kunde få belöningar om man var hängiven (AAR och annat)
Men inte enbart för att man kommer till spelet...