• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Mr. G said:
Synd att Flopper suger på EU 3 :D
:mad: landet var ju fan bankrutt från början, det går ju inte att vinna då :mad:
 
Flooper X said:
:mad: landet var ju fan bankrutt från början, det går ju inte att vinna då :mad:

Samma med Sverige? :p
 
Mr. G said:
Samma med Sverige? :p
nej, med sverige skyllr jag på tvåfrontskrig, dessutom var det rätt jämt innan jag blev pank
 
Flooper X said:
nej, med sverige skyllr jag på tvåfrontskrig, dessutom var det rätt jämt innan jag blev pank

Och vem gjorde dig pank, och vem gav pengar till Norge. Vem brände Lappland? :D
 
Idag är det en ledig dag för alla, hur skulle det vara att verkligen köra en stor omgång EU3?? Lite mer regler, lite mer organiserat och så?
 
Wetew said:
Idag är det en ledig dag för alla, hur skulle det vara att verkligen köra en stor omgång EU3?? Lite mer regler, lite mer organiserat och så?

Inga regler. Sådant är ju bara spleförstörande.
 
Mr. G said:
Inga regler. Sådant är ju bara spleförstörande.
Jag menar inte mångs regler men kanske nån som förhindrar att man utnyttjar AI...
 
Wetew said:
Jag menar inte mångs regler men kanske nån som förhindrar att man utnyttjar AI...

Också tråkigt. Blir bara en massa klagande.
 
Mr. G said:
Också tråkigt. Blir bara en massa klagande.
jaja, men är det möjligt att få ihop ett par från detta forumet att köra EU3 idag då? Gärna så att vi börjar på dagen och inte sent ikväll :D
 
Wetew said:
jaja, men är det möjligt att få ihop ett par från detta forumet att köra EU3 idag då? Gärna så att vi börjar på dagen och inte sent ikväll :D

Jag kan vara med en stund.
 
Jag har hört att det har kommit en ny patch, om stabilitetsproblemet är atgardat deltar jag gärna. Märk väl att det kommer krävas en hel del planering.
 
Dysken said:
Jag har hört att det har kommit en ny patch, om stabilitetsproblemet är atgardat deltar jag gärna. Märk väl att det kommer krävas en hel del planering.
Vi körde igår på dagen och det var inga problem alls :D jag märkte inte det iallafall och ännu bättre var att det gick snabare för mig eftersom min lilla dator inte behövs arbeta lika mycket :D
 
Men de som är intresserade kan väl skriva upp sitt intresse?
 
Intresserad :)
 
Det kommer iallafall behövas ett par till :(
Fast jag har inget emot att fortsätta med Tyska Ordern :D

Gå in på metaservern så ser vi ifall nån är där
 
Last edited:
Wetew said:
Det kommer iallafall behövas ett par till :(
Fast jag har inget emot att fortsätta med Tyska Ordern :D

Gå in på metaservern så ser vi ifall nån är där

Ja, fast jag kan inte nu bums, men jag är intresserad.
 
men skall vi säga att vi möts i Metaservern klockan 18;00...
Alla som vill är med så länge de talar "skandinaviska". Eller så kan vem som helst vara med :D
jag känner verkligen för att spela ett "riktigt" multiplayer med en 6-7 spelare minst :)

Skriv gärna om det är någon som kan var med, så jag slipper vara där helt ensam :p
 
Wetew said:
men skall vi säga att vi möts i Metaservern klockan 18;00...
Alla som vill är med så länge de talar "skandinaviska". Eller så kan vem som helst vara med :D
jag känner verkligen för att spela ett "riktigt" multiplayer med en 6-7 spelare minst :)

Skriv gärna om det är någon som kan var med, så jag slipper vara där helt ensam :p

Jag är intresserad! ;)

Synd att Paradox har koder för multiplayer nu mera, min bror kan inte vara med längre för då måste jag lägga ut 500 kronor ytterliggare.
Men Paradox kanske skulle kunna sälja koder lite billigare till de som köpt spelet?
 
Krantz said:
Jag är intresserad! ;)

Synd att Paradox har koder för multiplayer nu mera, min bror kan inte vara med längre för då måste jag lägga ut 500 kronor ytterliggare.
Men Paradox kanske skulle kunna sälja koder lite billigare till de som köpt spelet?

Då kan vi köra via direkt ip.