• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Götaland?

Du, det blir till att fixa en grym backstory om det ska bli överhuvudtaget möjligt.

[SIZE=-37]Schweden über alles, dumbkopf![/SIZE]
 
valzoz_p94 said:
Postade precis efter dig... :rolleyes:

men götaland blir nog bra, specielt när det är där jag bor! :)
Nu, gå och erövra världen med den!
Mr.G har inte gjort den åt mig än
 
Flooper X said:
en ny nation vid namn Götaland, som äger götaland, samt en rejäl boost av IC och resurser, så att det blir ett hyfsat starkt land
dessutom vill jag ha bornholm
huvudstad malmö

Hmm, lovar ingenting. Skall se vad jag kan göra.
Lär ditt PM från Wetwe bte.
 
jag tror jag begick lite syftningsfel, vad jag menade var att du inte hade sagt att du skulle göra den än
 
hmm, kanske ska göra en finans-AAR i stället, detta med brädspelsAAR var ju roligt. eller så gör jag både och.
ska i alla fall spöa upp far min i finans på torsdag (han har i princip aldrig vunnit :p )
 
Tayya said:
Götaland?

Du, det blir till att fixa en grym backstory om det ska bli överhuvudtaget möjligt.

[SIZE=-37]Schweden über alles, dumbkopf![/SIZE]
håller på att tänka ut en just nu
 
Flooper X said:
ni kan ju sticka in till EU3-forumet och läsa min münster demo AAR om ni vill, den är inte alls som den här dock.

länk
kan niinte SNÄLLA, posta kommentarer och bumpa den :hundögon: :p
 
har lyckats fixxa det själv nu, första uppdateringen kommer snart :D
EDIT: men min kabinett är inte med :(
 
Last edited:
Flooper X said:
jag tror jag begick lite syftningsfel, vad jag menade var att du inte hade sagt att du skulle göra den än

Bra, för jag är inget vidare på att modda.
 
Mr. G said:
Bra, för jag är inget vidare på att modda.
du råkar inte veta hur man gör för att lägga in sina ministrar utan att spelet hänger sig?
 
E du go på riktigt, jag lärde mig det där på 10 minuter. Det var busenkelt efter jag kommit på att alla behövde en unik ID. :)
 
Van der Gent said:
E du go på riktigt, jag lärde mig det där på 10 minuter. Det var busenkelt efter jag kommit på att alla behövde en unik ID. :)
då kan ju du fixxa det åt mig? :p
de har en unik ID, kanske för höga siffror dock