• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
United and Rebels​



Part 2

47.jpg


Sista attacken innan allt e samlat.

48.jpg


50.jpg


Italien är nu (nästan) enat.

53.jpg



55.jpg


Attack mot Carlist Spain.

59.jpg
 
Stackars Karlister! Jag gillar dina kartor då du använder Svart runtomrking :D
 
Through.jpg


Jag var livrädd. Jag kan till och med se hur våra fredfulla grannar skriker av rädsla. Hur vi brutalt måste döda våra bröder. Våra vänner. Vi tar livet ur oss själva.

Ingen har gillat Franco sedan han tog över makten. Krig. Lönnmord. Han har till och med dödat för att komma dit där han sitter nu.


Dag 1: Väntan
Vi står utanför Torino's gräns. De är väldigt tyst och vi ser våra bröder på andra sidan. Att vara såhär nära värkar helt sjukt just nu. Jag har inte varit såhär nära i strid. Bara tagit rätt på kvarlevnader och Sardinier som inte dött av ett skott. Men ja. Jag har väl varit såhär nära då. Att se dom stå där borta får mig att vilja spy. Jag hör hur dom beodrar oss att ge upp. Att gå hem till våra fruar och barn. Våran general kollar bekymrat, han vet att vi kommer vinna. Att vi kommer döda massa fredfulla män idag. Att Italien kommer bildas. Det är i alla fall vad jag har hört. Ett nytt Italien.

Natten kommer. Torino är vårat. Italien kommer bildas på nytt. Va kommer att hända med denna värld? Franco kan inte vara kvar. Han måste bort.
 
Oh! Vad e detta! SPÄNNANDE!!!
 
Ah, annekterar du Påvestaten? Hedning! :eek:

Mycket originellt AAR. Fortsätt så. :)
 
Mycket intressant där, keep it up
 
Det varkar som att han är allierad med Spanien, och inte karlisterna...

I ett inbördeskrig är båda parterna samma land. ;)

Men Karlisterna vann xD

Man vinner inte ett inbördeskrig genom en stillestånd, utan total erövring, Karlisterna vinner inte förens Carlos sitter på tronen i Madrid, IMHO. ;)
 
Man vinner inte ett inbördeskrig genom en stillestånd, utan total erövring, Karlisterna vinner inte förens Carlos sitter på tronen i Madrid, IMHO. ;)

Bah! xD
 
Uppdate!?!?!?!
 
Update? :(
 
Kolla Victoria aar:s typ samma sak där :rolleyes: