Rumänien reser sig - Cornelius Codreanus Järngardet tar makten i Rumänien |Svensk AAR

  • We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Kroatien har idag inte landväg till Dubrovnik. Mostar tillhör ju Bosnien och delar på Kroatien.
 
Van der Gent said:
Kroatien har idag inte landväg till Dubrovnik. Mostar tillhör ju Bosnien och delar på Kroatien.

Precis. Kroatien har ingen landväg till Dubrovnik. Mostar tillhör Bosnien men delar inte Kroatien eftersom Dubrovnik tillhör Montenegro och inte Kroatien.
 
TeutonburgerW said:
Precis. Kroatien har ingen landväg till Dubrovnik. Mostar tillhör Bosnien men delar inte Kroatien eftersom Dubrovnik tillhör Montenegro och inte Kroatien.

Men realism! :p
 
Announcment​

Tills jag återfått inspirationen för detta projekt för att kunna invadera Sovjetunionen tillsammans med Tyskland, kommer denna AAR träda tillbaka ett tag. Jag sysslar dock med ett annat projekt som snart kommer att tillkännages. Tack för förståelsen.
 
*BUMP*

Eftersom vi fått så många nya, svenska forumiter sedan jag skrev denna AAR i vintras, tänkte jag passa på att se bumpa upp den om någon skulle vilja läsa den och kanske bli sugen på en uppföljare... ;)
 
Jag tycker du avslutar ngt innan du gör en uppföljare. :p
 
Van der Gent said:
Jag tycker du avslutar ngt innan du gör en uppföljare. :p

Jag tycker vi borde fortsätta på VÅRAN Rumänien AAR.