• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Ljuger du nu? :mad:

Tss... Vad hände då? :)
 
Van der Gent said:
Ljuger du nu? :mad:

Tss... Vad hände då? :)

Vet ej, den ville bara inte starta.
Har tittat på det men kan inte se någon felkoppling... :(
 
:/ Jävla sätt alltså. Du har gett din dator för lite kärlek!
 
20-02-2007, 10:49
Mr. G said:
Ingen röra!!!??? :(
Ska bli kul att läsa din AAR.
Jag skall spela min imorgon, om ni inte vill att jag skall göra det idag (det är ju min tur nu).

23-02-2007, 13:01
Mr. G said:
Jaså, jag har sportlov nu.
Nåja, jag uppdaterar den ändå gnaks snart.
Men först vill jag läsa VDG:s del :)


05-03-2007, 11:40
Mr. G said:
Skall uppdatera inom sinom tid ;)


05-03-2007, 14:52
Mr. G said:
Nejhej, jag har fler pots :D

Ontopic:
Jag valde att inte uppdatera, och skall spela så snart jag kan.


09-03-2007, 15:45
Mr. G said:
Ja, ja ,jag ska skriva i helgen.


10-03-2007, 09:57
Mr. G said:
Ja, ja, ja.
Får väl spela & skriva i helgen då....

10-03-2007, 16:42
Mr. G said:
Ja, ja, ja.
Jag ska spela, och skriva i helgen jag lovar!
Den som väntar på något gott...

10-03-2007, 21:13
Mr. G said:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :( :( :( :( :( :( :(
IMORGON!

Old 11-03-2007, 09:48
Mr. G said:

12-03-2007, 15:44
Mr. G said:
Nej, inte jag men datorn.
Den vill inte starta alls. :mad:
Räkna inte med att jag kan hämta min sparfil från den innan fredag.
Beklagar :(

å här på sista quoten så uppenbarar det för honom själv att han inte kunde fortsätta sprida lögner och falska förhoppningar.
Mr. G, Jag har gått igenom denna tråd nu och har studerat dina lögner. Jag vet inte riktigt vad man skall säga om dem men man
blir lite ledsen då du skall försöka lura denna communityn så att du ska få mer tid att lura gamla tanter på deras löständer :/


(smilies är borttagna för att de va tydligen för många :p)
 
Quinton said:
å här på sista quoten så uppenbarar det för honom själv att han inte kunde fortsätta sprida lögner och falska förhoppningar.
Mr. G, Jag har gått igenom denna tråd nu och har studerat dina lögner. Jag vet inte riktigt vad man skall säga om dem men man
blir lite ledsen då du skall försöka lura denna communityn så att du ska få mer tid att lura gamla tanter på deras löständer :/


(smilies är borttagna för att de va tydligen för många :p)

Ja, men jag har aldrig lovat annat än att jag skulle spela förra helgen.
Om det inte hade varit för att min burk kraschat skulle den har varit uppdaterad vid det här laget, men jag kan inte skriva utan mina skärmdumpar på min burks HD. Och jag kan inte komma åt bilderna utan att få igång datorn, vilket jag inte har lyckats med.
Att du sedan tror att jag är en lögnare är bara kränkande, och gör mig både arg och ledsen.
Sedan väntade jag under sportlovsveckan därför att Dysken (näste spelare) ändå var bortrest. Det är sant.
Om du kallar mig för lögnare vet jag egentligen inte varför jag överhuvudtaget skall skriva när jag får igång min burk igen. Då kommer du ju ändå inte att tro på vad som står i den...
 
Det är inte för quinton du skriver, utan för resten av det svenska AAR-community:t och speciellt för mig och Dysken.
 
Mr. G said:
Ja, men jag har aldrig lovat annat än att jag skulle spela förra helgen.
Om det inte hade varit för att min burk kraschat skulle den har varit uppdaterad vid det här laget, men jag kan inte skriva utan mina skärmdumpar på min burks HD. Och jag kan inte komma åt bilderna utan att få igång datorn, vilket jag inte har lyckats med.
Att du sedan tror att jag är en lögnare är bara kränkande, och gör mig både arg och ledsen.
Sedan väntade jag under sportlovsveckan därför att Dysken (näste spelare) ändå var bortrest. Det är sant.
Om du kallar mig för lögnare vet jag egentligen inte varför jag överhuvudtaget skall skriva när jag får igång min burk igen. Då kommer du ju ändå inte att tro på vad som står i den...


trodde dramatiken i mina ord skulle va nog för att få fram att det enbart var ett försök å jävlas lite me dig å att jag menade inget illa.
 
Quinton said:
trodde dramatiken i mina ord skulle va nog för att få fram att det enbart var ett försök å jävlas lite me dig å att jag menade inget illa.

Ok, har usel självkänsla just nu (trött + lite till).
Ursäkta min bryska ton :(
Borde fattat att du bara ville retas... :( :eek:o
...och att du ljög :D :p
 
Mr. G said:
...och att du ljög :D :p

VEM LJÖG FÖRST!!?!?!!?!?!??!?!???!??!?!

:rofl:
 
Van der Gent said:
VEM LJÖG FÖRST!!?!?!!?!?!??!?!???!??!?!

:rofl:

1. skattar bäst som skrattar sist.
2. Du :p
3. Detta är ot, ta det i ot-forumet annars stängs/flyttas nog tråden.
 
Men vi duskuterar hurvida du ljuger om ditt AAR-skrivande... ;)
 
Van der Gent said:
Men vi duskuterar hurvida du ljuger om ditt AAR-skrivande... ;)

Jo, men du vet att vissa admins är stränga och duktiga ;)
 
Jävla havard-rövslickande-as är du! Säg inte att du hatar honom och sen att han är sträng och duktig....
 
Last edited:
Jag kritiserade inte Havard. Jag kallade dig för rövslickare. ;)
 
Är den här tråden endast till för att ni ska kunna få tillbaka lite posts eller?
Om du har problem med datorn kan jag få föreslå att jag spelar ditt år, följt av VDG följt av att du lirar två år på raken? Under tiden kan du ordna upp din dator.
 
Dysken said:
Är den här tråden endast till för att ni ska kunna få tillbaka lite posts eller?
Om du har problem med datorn kan jag få föreslå att jag spelar ditt år, följt av VDG följt av att du lirar två år på raken? Under tiden kan du ordna upp din dator.

Låter bra.
Då slipper jag känna mig stressad. Dessutom tar det ett tag att fixa burken :(
Annars kan ni ju vänta till Fredag så skall jag se vad jag kan göra åt burken.
 
Jag tror asbolut inte vi dör av väntan.
 
Jaha, hur går det Mr G?
 
Van der Gent said:
Jaha, hur går det Mr G?

Den hade varit klar idag, om det inte hade varit för att Dysken hoppade av rollspelet! :mad:
Dessutom, har ni alla A tillägget? Jag spelar vidare i det i såfall.