• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Mar 31, 2004
861
0
Den här tråden är motsvarigheten till Strange Screenshots fast här postar vi till alla spelen eftersom vi inte har olika spelforum.

Jag börjar då inte konstig men rolig =P

HoI22007-04-1722-36-09-53.jpg

Undrar fall man kan ha trovärdighet på General Kanin. :p
 
Last edited:
Eller om han är feg som en hare :D
 
Yuri, vad har jag sagt till dig angående språket...

Jag ske se om jag hittar ngr SS,
 
Här är en jag postade på det engelska Strange Screenshots men den bara måste upp igen :D

Danzigtrade.jpg

Polackerna är visst grymma på handel :D
 
screensave4wh0.gif


Nämen titta vem som är Italiens främste fältmarskalk. Under samma spel kyckades även Etiopien få en turkisk officerare på sin sida. :s

screensave5nw1.gif


Här leder han striden.
 
204-0451_IMG.jpg


De gillar att flytta ser jag :p

Bilden var ganska stor. Var tydligen inte erfaren att förminska då =p Men fall ni vill så lägger jag in bara länk.
 
Last edited:
Jag puppeta några länder =P Ända fusket var pengar så jag skulle ha råd med det. Det var inte särkilt kul men hade inget att göra.
Men då är det ju inget konstigt med det... det är både du och dina fuskpengar som gjort det.... Men hade en AI-nation gjort så däremot :¨D
I mitt EU2 post ovanför så är jag England men Polen gottar sig... Orkade däremot inte häva deras embargo...
 
screensave8aq0.gif


Hög grad av landförräderi? VARFÖR överge turkiet för etiopien...

Edit: Det var hur många somhelst officerar som bytte land under det spelet. Jag fick t.ex 5 franska och 2 etiopiska. ;)
 
Har ett par som jag postade i den engelska tråden.

Sccccccccccchhotland.jpg

Tror att det var så att Skottland blev diploannekterade av Österrike.

Swedishnormandy.jpg

En ännu konstigare screen, vet inte heller riktigt hur Sverige lyckades ta över Normandie.

Transylvania.jpg

En kanske inte så konstig screen.
 
Freddan said:
Transylvania.jpg

En kanske inte så konstig screen.

Korsriddar-vampyrer? :p
 
Freddan said:
Swedishnormandy.jpg

En ännu konstigare screen, vet inte heller riktigt hur Sverige lyckades ta över Normandie.

Inte speciellt svårt.
 
Mr. G said:
...är det mycket svårare, ja.

Jag antar att det var en svensk dator som gjort det på bilden.
 
Van der Gent said:
Jag antar att det var en svensk dator som gjort det på bilden.

:rofl:
 
Mr. G said:
Inte speciellt svårt.

Kanske inte så svårt, men det var inte jag som gjorde det. Utan det var AI:et. Lirar med Portugal i den där saven. ;)
 
Jag stör mig snarare på att AI-Frankrike aldrig tar tillbaka sina kustprovinser i Eu2. Det borde vara en självklarhet då man kan koncentrera sina arméer mot de andra väderstrecken...
Vad sägs om mitt Polska Handelscentrum längre upp på sidan då? :D