• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Verkar lovande. Gillade inte CK1, men det här verkar ju vara ett par snäpp bättre, får kanske ta att skaffa det i sommar.
 
Detta är i särklass det mest välpolerade spel Paradox har släppt.

Jag har inte hunnit spela så mycket, men rent spontant finns det ingenting att klaga på.
 
Detta är i särklass det mest välpolerade spel Paradox har släppt.

Jag har inte hunnit spela så mycket, men rent spontant finns det ingenting att klaga på.

+1
 
Att vara 77 år gammal och få barn är rätt imponerande...
 
Yesh, men inte särskilt vanligt ^^ Blev 83år gammal IIRC btw!
Jag antar att modern var i 20-årsåldern... Inte heller särskilt vanligt med en man med en sån ung fru ;)
 
Jag antar att modern var i 20-årsåldern... Inte heller särskilt vanligt med en man med en sån ung fru ;)

Hon var 17 xD

Sitter btw just nu i ett MP spel med 5 andra Skandinaver! ^^
 
Var är CK2 billigast att köpa och ladda hem? Såg att Steam och GG verkar ha samma pris.

Zavvi.com Du får visserligen lägga till 10kr frakt, men fortfarande mye billigare
 
Zavvi.com Du får visserligen lägga till 10kr frakt, men fortfarande mye billigare
Frakt? Jag vill inte ha någon hård kopia. Det är så 90-tal.
 
Frakt? Jag vill inte ha någon hård kopia. Det är så 90-tal.

Meh, det är ju mycket finare! Ha den i bokhyllan ^^ Dessutom får man en tjock manual!
 
Ck II levererar igen, förlorade mitt sista rike och min sista provins men en annan av mina släktingar hade under decenierna som gått lyckats göra sig till kung i Ungern, blev mäkta förvånad då jag plötsligt blev kung av Ungern när jag trodde jag skulle förlora :D. Ett misslyckat men mycket nära försök att erövra Tysk-romerska-riket följde dock utan resultat.