• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Snälla Wookie (garantera Österikes Självständig het när jag är i Norrland :D Så slipper Ain ha några missöden!
 
theFreeman said:
Snälla Wookie (garantera Österikes Självständig het när jag är i Norrland :D Så slipper Ain ha några missöden!
I så fall ska de varnas också, annars känner jag mig förfördelad! ;)
 
Vonyx said:
Det behövs inte, jag ska överleva nog länge för att få min andra idè.
Okej, ditt val :)

theFreeman said:
Snälla Wookie (garantera Österikes Självständig het när jag är i Norrland :D Så slipper Ain ha några missöden!
Flooper X said:
I så fall ska de varnas också, annars känner jag mig förfördelad! ;)
Nej då, det ska nog inte behövas. Österrike klarade sig finfint första omgången, Kastillien likaså :)


Imorgon är det dags att spela igen grabbar, glöm inte att vi möts 17.45 i IRC-kanalen #fz som förra gången. Annars är jag här på forumet hela tiden och kollar, och på MSN (ni hittar min adress i min profil).
 
Hej killar! Jag kom hem en dag tidigare, men jag är sjuk så min medverkan är fortfarande tveksam. Vi får helt enkelt se ifall jag orkar ikväll.
 
Förenade kungariket Storbritannien och Irland. Hertig av Island och Grönland



Monarklista:

kommer senare

Allianser:
Den Atlantiska Alliansen (Spanien)


Diplomatisk intressesfär:

Dom Brittiska öarna inklusive island och grönland ses som brittisk territorium och inblandning från yttre makter kommer ses som en krigsförklaring

kommer verka för en stabil maktordning i västeuropa

Kusterna till Englands kolonier ser som engelsk territorium och kommer att slås för att behålla dessa.


Kungöranden:


Island och Grönland tillhör härmed dom brittiska öarna.

England erkänner Frankrike som härskare över alla fransmän (Franska kulturer)
 
Last edited:
I enighet med den Atlantiska Alliansen så erkänner Portugal engelsmännens herravälde över de Brittiska öarna och Island.
 
Skulle tro att jag orkar med det. I nuläget är jag pigg iallafall. Ska göra lite Cola så jag håller mig pigg under hela sessionen.
 
En lyckad omgång.

Ett stort sammarbete med Polen krossade Ungern.

OE ämnar även lägga ner sina krav på Malta, dock skulle OE helst vilja se Malteseriddare där istället för fransmän.
 
Vonyx said:
OE ämnar även lägga ner sina krav på Malta, dock skulle OE helst vilja se Malteseriddare där istället för fransmän.
Du får gärna försöka ;)

Har uppdaterat det andra inlägget - nu kan ni beskåda den nya världskartan och ladda ner den senaste sparfilen :)

En fantastiskt bra omgång :) Vi spelade hela 37 år! Syns nästa gång allesamamns, och då hoppas jag verkligen att vi får se dig theFreeman (och din bror).
 
Last edited:
Ärligt talat så sítter jag i örenbro jsut nu och har inte tillgång till EU3 och kommer hem nästa måndag. Sticker upp till Norrland över helegen. Finns det datorer där :confused: ;) så jag är på semester ärligtalat. Skriv bort mig från österrike tempo och sen tar jag första bästa stat när jag kan ansluta som blir näst nästa söndag `MVH FM
 
theFreeman said:
Ärligt talat så sítter jag i örenbro jsut nu och har inte tillgång till EU3 och kommer hem nästa måndag. Sticker upp till Norrland över helegen. Finns det datorer där :confused: ;) så jag är på semester ärligtalat. Skriv bort mig från österrike tempo och sen tar jag första bästa stat när jag kan ansluta som blir näst nästa söndag `MVH FM
Nej, jag skriver inte bort dig som Österrike, men är du inte med näst-nästa söndag så gör jag det. Gäller samma besked även för din bror?
 
Har uppdaterat mitt diplomatiinlägg.
 
:mad: :mad: Nu är jag Så jävla förbannad sska bort sista jvla södagen också :mad:


Jag skriver bort mig (kanske återkommer och tar första bästa Ai blobb om det finns några :(