• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Status
Not open for further replies.

cleitonlima2014

Recruit
1 Badges
Jun 23, 2014
2
0
  • Cities in Motion 2
Ola amigos estou com um grande problema no cim 2
quanto iniciu um jogo novo no modo livre .. Quando entra no mapa nao aparece nenhum carro particular e cidadao na cidade e quanto vou no grafico diz que o cidadao na cidade.
Mas quanto carrego um jogo salvo que tenho a 2 meses aparece o trafego ..
C puderem me ajudar .
Grato
 
Welcome to the forums!
This is an English only forums. Please don't post anything in other languages.
 
Please post in english, even using a translator, people will be able to help you.
When you start a brand new game you won't see people and cars around. Citizens will only appear when using your public transport network and cars will already be there, but it takes some time to pile them up, as the cities are huge. Just start playing, start making routes and the city will come alive.

==================

Por favor faça posts apenas em inglês, mesmo usando um tradutor, as pessoais poderão te ajudar.
Quando você começa um nobo jogo você não verá pessoas e carros pela cidade. As pessoas apenas aparecerão quando forem usar o transporte público e os carros já estão lá, mas demora um pouco para que eles comecem a se juntar pois a cidade é muito grande. Comece a jogar, construa e faça rotas e as pessoas e carros surgirão.
 
Status
Not open for further replies.