• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Zuckergußgebäck said:
Jag gjorde det nyss.

Du är så känslokall. :(
 
Zuckergußgebäck said:
Jag är inte känslokall - jag är arg.

Okej då, det vore dock ganska trevligt om det kom en liten förklaring till varför du ska pausa.
 
Van der Gent said:
Okej då, det vore dock ganska trevligt om det kom en liten förklaring till varför du ska pausa.
Därför att jag är upprörd över Dyskens brist på respekt. Han ska lida lite också.

Punkt.
 
Zuckergußgebäck said:
Därför att jag är upprörd över Dyskens brist på respekt. Han ska lida lite också.

Punkt.

Om det är enda orsaken är det förfärligt barnsligt, vi är ju så många andra som njuter av din AAR. Det är väl fel att straffa oss andra? Förstår du inte att det oftast är dagens höjdpunkt när det kommit en uppdatering.. Näe usch, straffa dysken på ett annat sätt.
 
Van der Gent said:
Om det är enda orsaken är det förfärligt barnsligt, vi är ju så många andra som njuter av din AAR. Det är väl fel att straffa oss andra? Förstår du inte att det oftast är dagens höjdpunkt när det kommit en uppdatering.. Näe usch, straffa dysken på ett annat sätt.
Jag står fast.
 
Zuckergußgebäck said:
Därför att jag är upprörd över Dyskens brist på respekt. Han ska lida lite också.

Punkt.
Hæ? Er du vittig? :wacko: Hvor gammel er du egentlig? :rolleyes:
 
Zuckergußgebäck said:
Jag står fast.

Det känns som ett dumt argument att kalla dig barnslig, men jag vet inte riktigt vad jag annars ska säga.

Edit: T.o.m. norrmannen säger samma sak. Om en norrman tycker att man är barnslig så...
 
Zuckergußgebäck said:
Därför att jag är upprörd över Dyskens brist på respekt. Han ska lida lite också.

Punkt.
Är detta om CE/ET? Han har bett om ursäkt nu.

*snyft*

JAG VILL INTE ATT DU GÖR SÅHÄR!!! :(
 
snälla, ångra dig :(
 
Van der Gent said:
Om det är enda orsaken är det förfärligt barnsligt, vi är ju så många andra som njuter av din AAR. Det är väl fel att straffa oss andra? Förstår du inte att det oftast är dagens höjdpunkt när det kommit en uppdatering.. Näe usch, straffa dysken på ett annat sätt.

"Alla som inte gör som jag anser att de borde göra", eller har känslor, är barnsliga? :rolleyes:

Synd för pausen dock :(
 
Mr. G said:
"Alla som inte gör som jag anser att de borde göra", eller har känslor, är barnsliga? :rolleyes:

Jasså, du tycker att det är ett helt giltigt(och moget) skäl att lägga sin AAR på is för att man är arg på en medlem?
 
Vad är det som har hänt :confused: :(
 
Van der Gent said:
Jasså, du tycker att det är ett helt giltigt(och moget) skäl att lägga sin AAR på is för att man är arg på en medlem?

Det sa jag inte, men alla som har känslor är inte barnsliga.
 
Mr. G said:
Det sa jag inte, men alla som har känslor är inte barnsliga.

Har jag aldrig uttryckt. :)
 
Van der Gent said:
Har jag aldrig uttryckt. :)

Nej, men du har kallat både mig, Zucker och Dysken för det när vi har blivit arga.
 
Mr. G said:
Nej, men du har kallat både mig, Zucker och Dysken för det när vi har blivit arga.

Därför att jag tycker att ni då har uppfört er på ett högts barnsligt sätt.
 
Van der Gent said:
Därför att jag tycker att ni då har uppfört er på ett högts barnsligt sätt.

Så indirekt verkar du som om du ansåg att "alla som har känslor, är barnsliga".