• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Han måste ju återta alla områden som rättmätigen tillhör det Osmanska imperiet!

Jag tror att poängen var tt bosninen inte skulle tillhöra den kategorin ;)
 
Jag tror att poängen var tt bosninen inte skulle tillhöra den kategorin ;)

Poängen var att ett undantag skulle göras, vilket jag inte tyckte, då det tillhör Osmanerna och ingen annan. ;)

:p
 
Flooper du har många spel av Paradox ser man.
Ahh jag vill ha Arma men måste köpa det i affär men ser ingen ställe här i GBG.

Uppdater AAR!:D

Claes Ohlson?
 
Finns det verkligen där?

Armageddon finns inte separat i någon butik. Däremot säljs Anthology i flera butiker, Claes Ohlson hade det iallafall för ~70kr för ett tag sen.
 
Anthalogy eller Armageddon?
Vilket menar du?
Varför finns inte Arma seperat?

Det finns bara tillgängligt för nedladdning via gamersgate därför att det är ett "futtigt" boosterpack. Armageddon ingår dock i Anthology.
 
Jag vill bara ha Arma och DD!

Ja men köp Anthology så får du Arma och DD.

Jag har HoI, HoI2, HoI2 DD och Anthology. Jag köpte Anthology för Arma trots att jag har alla tidigare spel. Man stödjer ju paradox genom att köpa deras spel.

Sen finns ju Arma att ladda ned separat via gamersgate.

(Varför HoI2 är med i Anthology tycker jag är skumt, DD är ju en fristående expansion.)
 
Vem ska köpa HOI3 när det kommer ut.
Det kommer typ kosta 500kr.
Jag ska nog vänta ett år och sen köpa det.

Jag kommer köpa det fortare än kvickt! Min chansning är 400 men det kanske blir dyrare än tidigare.
 
Ska försöka orka idag lr imoorn ;)
 
pw_ottoman_flag.gif


a-8.jpg

Då vi slåss mot samma fiende måste vi slåss tillsammans! Bulgarien (Mini Turkiet och Ottomanerna) tillsammans mot en massa balkanska nötar!

b-8.jpg

Vad är detta!? Hur kunde Wilhelm låta detta ske utan att be mig om hjälp! Nu är Albanien med på listan över fiender ännu en gång!

c-8.jpg

Situationen i amerikat!

d-8.jpg

Vi har blivit vad!? När?! Hur?! Vi kommer tillbaka!!!

e-8.jpg

Ännu en fiende! Världen vänder sig emot oss!!!

f-8.jpg

Men med gud skall vi vinna detta krig! Med gud skall vårat imperium uppnå sina forna glansdagar! Med gud ska vi förändra världen!​
 
Man kan alltid föråda sina allierade alá soviet ;)
 
Trist med Albanien, men det gör inget, deras armé är ingen match för dig :)