• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
JUSTE! Aawwww
 
Hmm får se. Måste göra skolarbete idag o imoorn.
 
Bra uppvärmning. Dock är det dags att du krossar tysken snart. Eller åtminstone Ungraren! :ilsken:

Gött, det enda som saknas nu är att något händer som rör osmanerna :p

:nickar instämmande:
 
pw_ottoman_flag.gif

Våran fantastiska nationalsång som hörs landet runt!

a-6.jpg

Våran sedan tidigare fiende fortsätter sina reformer och bara väntar på att hamna i trubbel med den allsmäktige Allah!

b-6.jpg

I Amerika så fortsätter inbördeskriget ha stor inverkan hos andra länder. Hur kan detta ha hänt det så kallade frihetens land? Det är självklart att de förtjänar detta! De heretiska små vanskapelser!

c-6.jpg

Filipinerna som inte alls länge varit självständiga från Amerikanarna väljer att fortsätta följa Katolismen. Ack dessa hedningar! De kommer allt få se!

d-6.jpg

Tyskarna verkar behandla folket bra även i Kina... Uppror någon?

e-6.jpg

Nu sker det!! Arabkongressens inkompetens syns! Egyptierna tror att VI ska ge DEM Land! Skulle inte tro det! Detta är ju löjligt! Att ha kvar dem i alliansen vore en skam mot allt som har med oss att göra!!

f-6.jpg

Hah! Detta är ju ännu värre! Världens mest inkompetenta land! Allah kommer inte bli glad! Ni alla kommer bli straffade!!!​

I nästa "Avsnittet" eller de där efter kommer det hända grejjer ;)
 
Ojoj, undrar om det kan hetta till lite i nästa uppdatering. F*n vad du håller oss på halster, David. :)
 
pw_ottoman_flag.gif


a-7.jpg

Vad i Allah's namn sker? Hur vågar dessa icketroende tro att de på något sätt kan få mer inflytande i Balkan! Vi tillsammans med Bulgarien måste stoppa dessa löjliga anarkister som tror de är allsmäktiga! De tror att de kan komma närmare Konstantinopeln. Där har de fel! Vi kommer stödja Bulgarien i detta tills vidare!

b-7.jpg

Det sker tydligen inte bara stora saker hos oss! Det ser ut som att Kineserna kommer få ett jobbigt år! Må Allah vara med de rättroende

c-7.jpg

De otrogna i USA kommer ta kål på sig själva totalt! Så går det då man ger folket för mycket frihet!

d-7.jpg

Ett Kinesiskta land borta nu också. Allah gör mycket underliga saker detta år! Först låter han några fånar bilda ett nytt kinesiskt land och nu detta? Ja. Han är gud. Han är allsmäktig. Han bestämmer!

e-7.jpg

Allah kommer hjälpa oss rejält i detta krig! Det kommer bli som på sjuttonhundratalet!!

f-7.jpg

Låt Allah vara med oss för att befria de förtryckta i BalkaN!​
 
Last edited:
INtressant, startade du det kriget bara för att blidka oss läsare? :p
 
INtressant, startade du det kriget bara för att blidka oss läsare? :p

Njae. De attackerade ju bulgarerna. Och jag sa i eventen ovan att jag skulle supporta dem :) Lr... Argh tog fel bild. Där visar jag inte ens vilka jag stödjer.. Måste editera in detr xD
 
Leve Osmanerna!
 
Nice!
Krossa Rumänien nu.
När du tar över Bosnien gör de till puppet för min skull.

Han måste ju återta alla områden som rättmätigen tillhör det Osmanska imperiet!