• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Hallsten said:
Snyggt jobbat! :)
Vad ska du göra när Frankrike är befriat från allierad ockupation igen? Ska du kasta dem ut ur Italien, eller är Ryssland mer akut?

Den ryska fronten är ytterst ostabil; det har ju endast gått två veckor "game-time" än så länge och den mittersta sektionen är väldigt osäker: dessutom är nästintill samtliga divisioner underbemmande med dålig organisation.

Jag är rädd för att hela östfronten kommer rasa som det korthus det är, så alla möjliga förstärkningar dit är nästa steg.

:)
 
PackMan said:
Hmm, intressant AAR TeutonburgerW.
Gott om bilder och dessutom på "rätt" språk ;)

Har själv aldrig lyckats med detta scenario. Brukar ge upp när östfronten kollapsar.

Same here: östfronten är ett helvete.

Och tack för de värmande orden. Jag gjorde ju en annan AAR tidigare med betydligt mer text och mer avancerade bilder, men det har jag varken tid eller lust med just nu, därför presenterar jag bilderna i all enkelhet med kommentarer. :)

Dessutom, vis av egen erfarenhet, brukar de flesta bara titta på bilderna. ;)
 
Jag lyckades stabilisera östfronten genom att trycka ut en hel del militia, snabbt krossa de allierade i väst och skicka nästan hela västarmén till öst.

(Jag skickade först en del från öst till väst dock)
 
Van der Gent said:
Jag lyckades stabilisera östfronten genom att trycka ut en hel del militia, snabbt krossa de allierade i väst och skicka nästan hela västarmén till öst.

(Jag skickade först en del från öst till väst dock)

Den varianten har jag försökt mig på i flera försök: problemet är att det gått åt så mycket manskap att jag inte lyckats förstärka mina infanteri, motoriserade och mekaniserade infanteri plus mina tanks, därför har jag valt att inte massproducera militia utan istället 5 x 12 43' infanteri med tillhörande artilleri som ska förstärka, främst, östfronten under vintern, om jag överlever så länge.

Jag har som bilderna visat, skickat nästan hela Luftwaffe till västfronten, men oljan är ett stort problem, så jag ägnar mig enbart åt bombning, vilket gör att mina bombplan tar väldig skada eftersom jag inte har olja nog att stödja dem med air-superiority.
 
hoppas du får ett genombrott på Östfronten snart :)
 
Sling Shot said:
Öh, det är ju långt ifrån det historiska. :wacko:

Mycket. Men Italien snor ju åt sig hela kusten sen får Tyskland provinsen bakom så dom ska ha landväg nedåt.
 
Någon gång ska jag också göra en sån här AAR, fast den ska gå ut på att jag (eftersom jag suger på HOI2) förlorar stenhårt och gör tonvis med taktiska misstag.
 
Zuckergußgebäck said:
Bilderna funkar inte. Jag ser bara en tunn rimla av den övre delen. :(
Skumt, funkar för mig. Testa att uppdatera (CTRL+F5 eller SHIFT+F5) och se om den laddar om dem. Om du har långsam uppkoppling kan det vara så att bilderna får time-out.
 
Hallsten said:
Testa att uppdatera (CTRL+F5 eller SHIFT+F5)
eller bara F5 :rolleyes:
 
Flooper X said:
eller bara F5 :rolleyes:
Om en bild gjort time-out så kan den sparas i cachen som fullständig, alltså kommer det inte hjälpa eftersom att F5 inte uppdaterar de objekt på sidan som inte ändrats (t.ex. bilder). Tror jag... :D
 
TeutonburgerW said:
Kommer!

Flyttade häromdagen och det skulle ta ett tag innan jag får mitt bredband, trots att det är förberett i lägenheten. :wacko:
nå?
Jag vill ha en uppdatering!! ;)
 
Jag med!
 
En uppdatering skulle sitta finfint, TeutonburgerW ta den tid du behöver bara.
 
JAg vill också ha en uppdatering, omedelbums!
 
Hallsten said:
Om en bild gjort time-out så kan den sparas i cachen som fullständig, alltså kommer det inte hjälpa eftersom att F5 inte uppdaterar de objekt på sidan som inte ändrats (t.ex. bilder). Tror jag... :D
Stämmer bra.

Uppdatering, nu! :D