• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Joohoo said:
Han har nog supit bort alla hjärnceller och varit med tjejer hela nätterna, ingen sömn där inte. ;)
Alkohol och jakt på tjejer på kvällen/nätterna = sova på stranden om dagarna. ;)
 
GM har tagit beslutet att skjuta sessionen en vecka framåt på grund av tekninska och psykologiska fel.

Startar härmed också en diskussion om spelet inför sommaren, d.v.s. hur kan du spela i sommar?

Vi har inte många sessioner kvar.
 
27/6 = Kan spela
4/7 = Kan inte spela
11/7 = kan spela
18/7 = Kan spela
Tiden därefter, måste återkomma!

Min allierade kan spela alla dagar utom 1/8.
 
Last edited:
Jag har inget inplanerat under sommaren, så det kommer bara vara oförberedda saker som kommer upp. Alltså kan jag inte säga med säkerhet när jag inte kan spela.

Men är högst troligtvis säker framöver.
 
Har inte heller något inplanerat för tillfället, men förmodligen kommer jag att vara borta en vecka eller så, dock vet jag inte exakt när. Annars så är det nog rätt lugnt.
 
jag kan nog fram till 1/8 skulle jag tro, har ju som märkts lite data trubbel här men ska fixa iordning min gamla som stått orörd i över ett år nu så att det förhoppningsvis funkar bättre resterande tiden jag är här i telge.
 
Va trist. :(

Jag kan nog spela varje session framåt. Fast sommaren är svår, saker dyker upp...ska gör mitt bästa att få de sakerna att komma upp en annan dag istället.
 
cobjor said:
You mean, "That means something like "grymt" in Swedish?" :p

Too much alcohol Absolut?

Jo, det blev nog lite mycket igår, skärmen håller ju på att klappa ihop, säkert på grund av nåt jag gjorde igår. :(
 
har kommit upp saker på ons så kommer troligen inte kunna va med... :( ska försöka hitta sub dock
 
Kommer inte att kunna spela idag pågrund av en idiotisk sak som hände.. hatar att jag inte kan spela idag heller men visste att onsdagar inte var den bästa spel dagen från början.. eftersom det är på en så kort stund så kommer jag inte hitta några subbar eftersom alla har svikit oss och dragit till eu3 forumen:) ni kan ghosta mig istället för dt straffet kan jag ta.. om allt fixar sig kanske jag kommer online runt 9-10.. synes då om jag har tur.. lycka till grabbs.
 
Mega-kort session, Bulls dator lurade oss och det var alldeles för många borta.

Jag är borta nästa onsdag. Eftersom de två senaste sessionerna gått åt skogen är jag sisådär sugen på att skaffa en sub.

Så, frågan är - blir det något spel nästa onsdag?
 
Sorry, had bad connection problems, every time i tried to log in icq it failed and took my connection down aswell. Same with vnet, it kept trying to connect to mainserver, but kept failing, and again connection went down every single time. Dunno what was up with it, the weather's been somewhat lousy here the whole day and sometimes that affects my connection but... :confused:
 
Avalanche said:
Sorry, had bad connection problems, every time i tried to log in icq it failed and took my connection down aswell. Same with vnet, it kept trying to connect to mainserver, but kept failing, and again connection went down every single time. Dunno what was up with it, the weather's been somewhat lousy here the whole day and sometimes that affects my connection but... :confused:
Sorry to hear that :(