• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

Teddyha86

Second Lieutenant
57 Badges
Jun 14, 2015
117
9
  • Crusader Kings II: Legacy of Rome
  • Cities: Skylines - Snowfall
  • Cities: Skylines - After Dark
  • Cities: Skylines Deluxe Edition
  • Supreme Ruler: Cold War
  • Victoria: Revolutions
  • Europa Universalis IV: Res Publica
  • Europa Universalis IV: Call to arms event
  • Europa Universalis IV: Wealth of Nations
  • Europa Universalis IV: Conquest of Paradise
  • Crusader Kings II: Sword of Islam
  • Crusader Kings II: Sunset Invasion
  • Crusader Kings II: Sons of Abraham
  • Crusader Kings II: The Republic
  • Crusader Kings II: Rajas of India
  • Europa Universalis IV: Art of War
  • Crusader Kings II: The Old Gods
  • Crusader Kings II
  • Steel Division: Normandy 44 Deluxe Edition
  • Europa Universalis IV: Rights of Man
  • Cities: Skylines - Campus
  • BATTLETECH
  • Surviving Mars
  • Stellaris: Synthetic Dawn
  • Cities: Skylines - Green Cities
  • Crusader Kings III
  • Europa Universalis IV: Rule Britannia
  • Surviving Mars: Digital Deluxe Edition
  • Cities: Skylines - Parklife Pre-Order
  • Cities: Skylines - Parklife
  • Europa Universalis IV: Dharma
  • Surviving Mars: First Colony Edition
  • Surviving Mars: First Colony Edition
  • Europa Universalis IV: Golden Century
  • Prison Architect
  • Europa Universalis IV: Mandate of Heaven
  • Cities: Skylines - Mass Transit
  • Steel Division: Normandy 44
  • Cities: Skylines - Natural Disasters
  • Hearts of Iron IV: Cadet
  • Hearts of Iron IV Sign-up
  • Prison Architect: Psych Ward
  • Island Bound
  • Crusader Kings II: Conclave
  • Europa Universalis 4: Emperor
  • Europa Universalis IV: Common Sense
  • Crusader Kings II: Way of Life
  • Europa Universalis IV: El Dorado
  • Cities: Skylines
  • Victoria 2
Hej jeg er Dansk youtuber, laver et mix af videoer på engelsk og dansk. Mangler et parstykker at spille med I en multiplayer campaign nogle som kunne være friske?

(forstår svensk og norsk - vi kan også gøre det på engelsk)
 
Jeg kan godt bli med på CKII hvis du spiller det. Ellers kunne jeg også kanskje blitt med på EUIV, men jeg har aldri spilt det, så jeg tviler på at det kommer til å gå så veldig bra :p
 
Jeg spiller både CkII og EUIV, Min kone og jeg starter en CKII I næste måned - og der kan sagtens være flere med :)
Men håber at starte en EUIV fran næste weekend måske.
 
Ja varför inte, vad heter du på steam så kan jag lägga till dig så kan vi lira, förstår inte danska men engelska fungerar :) I am on it har ni nån Teamspeak :) som ni använder?
 
Last edited:
Jag är intresserad, när planerar du att göra det? Och vilket spel blir det?
 
Hei, svensk men bor i Oslo sedan 2007, så kan norsk bra. Dansk kan jeg gjerne bli bedre på... skjønner det i tekst :)
Spiller gjerne EUIV. Gjerne som Sverige ifall ikke noen har valgt Danmark. Blir litt vanskligt at spille de da.
Har ikke spillt med den nye expansjonen av EU4 men det skal nok gå bra enda.
Har mye erfarenhet av MP i EU4, og min erfarenhet er at mange ikke løper hele linen ut uten gir opp ganske raskt da de tapper et krig. Da de ofte spiller single så bruker de et saved spill som de loader opp igjen.

Så ifall du skal spille EU4 håper jeg det er folk som iaf kan spille ett tag og ikke kjør sin nation i bunn på en gang (konkurs av landet osv), veeeldigt vanligt :(

Føredrar Curse som spill team speech men kan ta Skype.

Hvilke dager og tider har dere tenkt at spille?
 
Hade väl varit skoj! Kan från och med 9/7. :) Danskan ska säkert inte vara nåt problem.
 
Har alle expansjonen Common Sense?
Skal vi spille kl 15:00 på søndag? Lørdager bruker hva en dag som kan hva vansklig for alle at spille på.

Spiller vi på 1444 mappen?

Jeg spiller gjerne Sverige, Ottoman eller Mameluks.
 
Denna söndag kan jag inte, jag kan först nästa. :)
 
Ja du var bortrest til den 9e det stemmer det skrev du.
Men har du något ønskemål om nation at spille? Mr. G?
Dere/Ni kan adda mig på Steam, namn Rumpeltroll
 
Hvad med at starte spillet Søndag den 12.!´og planlægge spiltype og lande her?

Jeg mangler common sense, men kan måske nå at samle den op.

Skal der være regler for alliancer spillere i mellem?

Jeg spiller hvad som helst stort set.

Hvis alle har Eldorado kan vi også spille random nations eller costume nations.

Om i ikke forstår mig, kan jeg poste på engelsk, bare sig til :)
 
Endringerne i Common Sense er stora, gjør spillet mye bedre, begynnt og spille det igjen... Det er når du er i Krig mye har endrats.
Synes du som startar spillet Teddy kan bestemme hva for spill det skal hva, alltså Random eller costume som du skriver. Hva er forskjellige på disse 2?
Jeg kjøpte alle expansions til EU4 når Common Sense kom ut.
Hvilken tid den 12e skal vi starte?
 
Når det gjeller Alliancer, har jeg tittat litt på nett.
Synes det kan hva bra med regler kring allianser.

Det som jeg finner er 2 varianter. En der man kan hva 3 Humans i en allians och en annan der man accepterar bare 2 st humans i en allians.
Både disse 2 har samma regler kring en ting og det er ifall 2 Humans redan har krig med varandra får inte ytterligare Humans starta krig med noen av disse.Synes det låter bra med noe sånt.
Ofte i Spill kan det bli litt gangbang alle mot en ofte. Hvilket ikke er spesielt gøy.

Men hvis vi spiller flere nationer og noen teks spillet France og en annen spiller en mindre Italiensk stat som Venice, så burde kanskje France hva et land som teks 2 Humans kan starte krig med även om de ikke var i allians ifrån starten.
Alltså teks Venice o Frankrike hamnar i krig, båda humans, da kan teks England som oxo är human att starta krig, men får ikke det mot Venice da det ikke er en major nation. Men bare mot France.

Om man har et sånt system så blir det ju et stort handikapp at ha noen av de major nationerna :)? Som sagt limiten kanske skal hva 3 humans på major i så fall og 2 Humans på vanlig nation. Beror på hva vi vill...
 
Ja du var bortrest til den 9e det stemmer det skrev du.
Men har du något ønskemål om nation at spille? Mr. G?
Dere/Ni kan adda mig på Steam, namn Rumpeltroll

Jag har inga speciella önskemål. Sverige är alltid skoj. :) Men jag kan ta nån tysk stat också om det passar spelplanerna bättre. Det var länge sedan jag spelade EU4 så jag har nog blivit halvkass.
 
random, så vælger man ikke selv hvad man spiller, det vælger compteren.

Costume er en nation man selv lave, så har man eksempelvis 200 pts, som man køber provinser, ideer og andre ting for.

jeg stemer for maks 2 humans i en alliance, og at man skal rival mindst en human hvis muligt.

hvad siger i til midt på dagen den 12, klokken 12 måske.
 
Jeg kjöpte Eldorado expansionen nu. Synes det vore göy ifall man kan kjöpe sjelv.
Men har ikke noen stark mening om det i slut endan. Så bestem du.
Oki 2 humans ien alliance, det betyder at om en human startar krig mot en allians med 2 humans så kan denna alltså hamna i krig med 2 st. Men ifall man startar krig med noen som ikke er i allians med en annen human så kan alltså ikke noen annen human legge sig i...
kl 12 den 12e fungerer fint for meg.
Men synes det virker hva litt dött her så hvilke er med mer enn jeg og Teddy og Mr G?
 
  • 1
Reactions: