• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

unmerged(67185)

Lt. General
Feb 5, 2007
1.471
3
Det har ju inte släppts ännu men för oss som planerar att inhandla det finns det något intresse för att spela? Jag är jäkligt sugen på revansh på Mr.G :p
 
Om det går bättre än ett visst EU3 spel. :rolleyes: :p

Har preorderat ja. Men så vet vi ju att spel inte alltid är fullständigt stabila i releaseversionen.

Tror det var något men den där patchen 3.2 dock måste jag säga att jag var imponerad att 7+ pers försökte få igång spelet så länge :p
 
jag är intresserad! :) Fast, osäker när spelet släpps dock ;) Är det den 4.e?

http://forum.paradoxplaza.com/forum/announcement.php?f=415

Moving forward, in an attempt to avoid the regular confusion around release dates and to ensure most retail and digital channels want to carry our games, we will communicate the "In stores" date only. (previously the US has had an earlier "Shipping to stores" date)

The "In stores" date will reflect when most of you will be able to get a hold of the game across all channels (retail in US/Europe and digitally). Pls keep in mind that local differences can occur, we do not have our own army of staff placing products on shelf.

The "In stores" date for Hearts of Iron 3 is August 7 and for Majesty 2 September 11.
 
In! As Soviet State of South Africa! :D
 
Det har ju inte släppts ännu men för oss som planerar att inhandla det finns det något intresse för att spela? Jag är jäkligt sugen på revansh på Mr.G :p

Om du vill ha revansch på mig får du nog träna lite :p Men visst, jag är på.
 
Om du vill ha revansch på mig får du nog träna lite :p Men visst, jag är på.

Jo alla måste vi komma in i HO3 först sen antar jag att en patch måste släppas.

Sen är det viktig att vi kan fixa klara regler och exkludera dåliga förlorare.
 
Jag skulle vilja gå men jag behöver inte ens spela lycka