The realm rejoices as Paradox Interactive announces the launch of Crusader Kings III, the latest entry in the publisher’s grand strategy role-playing game franchise. Advisors may now jockey for positions of influence and adversaries should save their schemes for another day, because on this day Crusader Kings III can be purchased on Steam, the Paradox Store, and other major online retailers.
This thread is more than 5 months old.
It is very likely that it does not need any further discussion and thus bumping it serves no purpose. If you feel it is necessary to make a new reply, you can still do so though.
Försöker några utlänningar infiltrera vårt forum med hjälp av google-translator?
Ovanstående inlägg känns väldigt mycket som en direkt översättning av "Me likes very good job".
Eller så är det en av dem många ungdomar som inte använder kommatecken, utropstecken, punkt eller frågetecken.![]()
Jag röstar för att vi notifierar Gathehielm omedelbart så vi kan få ett stopp på detta. Det skandinaviska forumet tillhör skandinaverna och ForzaA!
Ha! Ni kan aldrig gissa vad nästa uppdatering kommer att handla om.![]()
Jag gillar mycket bra jobb
Råkade låsa din tråd därför att jag såg fel och trodde att posten från Sjade var en egen tråd (rätt pinsamt).