• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Äntligen lyckades jag genom en abnormt stor militär samt att Danmark tog mitt parti mot Norge...

...och jag jobbar på nästa uppdatering, fat på grund av vissa önskemål här inne borde jag kanske göra den till nästnästa, vem vet?
 
Zuckergußgebäck said:
Äntligen lyckades jag genom en abnormt stor militär samt att Danmark tog mitt parti mot Norge.
Du får visa oss med nån screenie. Eller varför inte göra ytterligare en AAR?
 
Wetew said:
Du får visa oss med nån screenie. Eller varför inte göra ytterligare en AAR?
Abnorm och abnorm, men runt 15 000 man, vilket är mycket när det ska uppehållas av lilla Sverige.
 
Zuckergußgebäck said:
Abnorm och abnorm, men runt 15 000 man, vilket är mycket när det ska uppehållas av lilla Sverige.
Okej, det är ju 7000 mer än var de klarar av innan de får betala extra om jag minns rätt. Vilket år kör du ifrån förresten (med risk att verka som en jubelidiot)

Och för att inte helt spåra ur kurs... Hur går det med arbetet att göra en bok av Ett Skillnadernas Krig?
 
Wetew said:
Okej, det är ju 7000 mer än var de klarar av innan de får betala extra om jag minns rätt. Vilket år kör du ifrån förresten (med risk att verka som en jubelidiot)
1455, tror jag.

Och för att inte helt spåra ur kurs... Hur går det med arbetet att göra en bok av Ett Skillnadernas Krig?
Harl aldrig startat något sådant projekt, och har aldrig velat det heller. :confused:

Snake IV said:
15000 för att besegra Norge? Säker på att du inte gjort ngt misstag, som 50% uppehåll av trupperna?
15000 för att försvara mig mot Norge OCH Danmark.
 
Zuckergußgebäck said:
1455, tror jag.


Harl aldrig startat något sådant projekt, och har aldrig velat det heller. :confused:
Då misstog jag mig när du sa att du hade lagt in hela AAR:en på Word och att det blev en massa sidor :eek:o Förlåt för min okunskap du helige Zucker :D
 
Exakt. Jag skriver den i word, och redigerar sedan eventuella konstigheter i forumet. Med andra ord är texten i det 152-sidiga worddokumentet av mycket lägre kvalitet än vad som står här på forumet.
 
Last edited:
Zuckergußgebäck said:
Exakt. Jag skriver den i word, och redigerar sedan eventuella konstigheter i forumet. Med andra ord är texten i det 152-sidiga worddokumentet av mycket lägre kvalitet än vad som står här på forumet.
Men då fanns det iallafall ett x antal sidor på denna AAR:en :D
Det var nog det som jag misstog mig på :eek:o
 
Zuckergußgebäck said:
Usch... hata att ha landtech 9 medan alla andra (särskilt ett revanschistiskt Österrike) har 10. :(
Ifall man spelar Sverige så är det väl inte så farligt. Det jobbiga är att komma över tech 3 på nästan allt tycker jag. När man väl kommit över tech 3 i flera av områderna så flyter det på ganska bra...
Varför skriver du inte sånt här i Eu-3 tråden som finns. Så slipper vi spamma ner din AAR :eek:o
 
Usch. Hatar att jobba på den här uppdateringen, eftersom jag vet så lite om det område jag skriver om just nu. :(

Lite gladare nyheter: är ni alla klara att fira detta verks ettårsdag på onsdag? :cool:
 
Håller med Henning och den fjärde ormen.
 
Det är fantastiskt!
se till att tajma med en extra bra uppdatering då!