• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Prinz Wilhelm said:
Är det samme Charles Lindbergh som flög över Atlanten? (Man vet aldrig ;) )

Samme Charles lindbergh som lyckades spola ned sitt barn i toaletten. Även han som är skyldig till att Amelia Earhart försvann...
 
Zuckergußgebäck said:
Ja. Det ser du väl på bilden?

Ville bara vara säker :(

Van der Gent said:
Samme Charles lindbergh som lyckades spola ned sitt barn i toaletten. Även han som är skyldig till att Amelia Earhart försvann...

:eek:
 
Finfin uppdatering. USA behövde lite utrymme också :D
 
Jag funderar lite på vad jag ska skriva om nu. Asien käns inte riktigt rätt - vi har inte kommit så långt i berättelsen ännu. Jag är öppen för förslag (som jag troligtvis inte kommer att följa :rolleyes: ).
 
Zuckergußgebäck said:
Jag funderar lite på vad jag ska skriva om nu. Asien käns inte riktigt rätt - vi har inte kommit så långt i berättelsen ännu. Jag är öppen för förslag (som jag troligtvis inte kommer att följa :rolleyes: ).
Skandinavien! :D

Fast det har redan varit med, men inte Afrika... Kanske nån liten stat som passar på att fixa friheten när Storbritannien kollapsat :eek:
 
Zuckergußgebäck said:
Jag funderar lite på vad jag ska skriva om nu. Asien käns inte riktigt rätt - vi har inte kommit så långt i berättelsen ännu. Jag är öppen för förslag (som jag troligtvis inte kommer att följa :rolleyes: ).

FINLAND!! :D
 
Snake IV said:
Storalbanien!

Håll dig i skuggan och svält ihjäl, Finland ska det vara! :p
 
Vad skulle egentligen kunna ske i Finland då? :confused:
 
knugen_n1 said:
Man vet aldrig var albanernas nästa steg är... Dom är lömska dom där figurerna. Tar väl inte lång tid innan dom utropar en ny albansk stat i Landskrona. ;)

Dom är luriga de där Albanerna.
 
knugen_n1 said:
Man vet aldrig var albanernas nästa steg är... Dom är lömska dom där figurerna. Tar väl inte lång tid innan dom utropar en ny albansk stat i Landskrona. ;)

Landakronaiyye? :p