• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Zuckergußgebäck said:
ScreenSave0.jpg

Vissa personer blir aldrig nöjda... *suck*
Ignorera Jugoslavien, gränserna där kommer att vara lite annorlunda.
VA? Kan man spela detta? :eek:
 
Justdetja, det här var väl halvt om halvt reklam för en mod?

Iallafall, :) ggr 999999 milj!
 
Du skrev att Tyskland fick Elssas-Lothringen, men varken på HoI kartan eller på Vicky varianten tidigt i tråden som mystiskt är borta nu har Tyskalnd det.

Versallies, men ännu värre ey? Allt som saknades var omröstningar. Och lite mer spännande kunde du väl ha gjort balkan :(.

Förresten, kommer moddarna vara klara till slutet på AARen ungefär? :)
 
Sling Shot said:
VA? Kan man spela detta? :eek:

Visste du inte det?

Tack så mycket Zucker!
 
När blev Irland självständigt? Det ser bra ut. Frankrike kommer att hämnas! Var så säkra! :D
 
Snake IV said:
Du skrev att Tyskland fick Elssas-Lothringen, men varken på HoI kartan eller på Vicky varianten tidigt i tråden som mystiskt är borta nu har Tyskalnd det.
Det beoror på att i tidigare planeringar har jag räknat med att Tyskland inte fått Elsass-Lothringen, men eftersom freden skulle vara riktigt hård mot Frankrikes del, så...

Versallies, men ännu värre ey? Allt som saknades var omröstningar. Och lite mer spännande kunde du väl ha gjort balkan .
Hur menar du "spännande"?

Förresten, kommer moddarna vara klara till slutet på AARen ungefär?
Vet inte.
 
Bra. :)

Och som sagt, har Norge och Irland blivit självständiga eller är det en miss från din sida?
 
Tayya said:
Bra. :)

Och som sagt, har Norge och Irland blivit självständiga eller är det en miss från din sida?
Irland är inte självständigt riktigt än.
 
Men det kommer att bli, tydligen. Det är långt kvar på storyn! (I synnerhet eftersom du kör till nutid)
 
Jag tror jag blir galen! Jag gjorde en ny karta där Nordirland var borttaget, laddade upp den till Photobucket och satte rätt adress och allt, men det visas fortfarande en bild med Nordirland. Jag har dubbelkollat igen och igen, och jag är säker på att jag laddat upp rätt bild och att jag sparat ändringarna!

EDIT: Egen anteckning, om nåt sänt här händer igen, deleta inte den gamla bilden utan ladda upp samma bild en gång till innan du deletar den gamla.
 
Mr. G said:
Visste du inte det?

Tack så mycket Zucker!
Nej. Längtar.
Zuckergußgebäck said:
Det kommer att bli lite skillnader på Balkan, min vän...
Storserbien? :p