• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Det är ju fusk ju, ni röstar medans jag ligger och sover. :(

Spanien borde ha vunnit.
 
Absolut said:
Det är ju fusk ju, ni röstar medans jag ligger och sover. :(

Spanien borde ha vunnit.

Morgonstund har guld i mun :D
 
Inställningarna

Spel: Hearts of Iron 2: Doomsday.
Version: 1.2
Nation: Polen
Kampanj: 1936 "Den stora kampanjen"
Svårighetesgrad: Svår alternativt väldigt svår (brukar köra på normal, men vill ni att jag kör hårdare, så visst).
A.I. aggrisivitet: Aggresiv alternativt tokig (som föregående punkt, ni bestämmer)
 
TeutonburgerW said:
Inställningarna

Spel: Hearts of Iron 2: Doomsday.
Version: 1.2
Nation: Polen
Kampanj: 1936 "Den stora kampanjen"
Svårighetesgrad: Svår alternativt väldigt svår (brukar köra på normal, men vill ni att jag kör hårdare, så visst).
A.I. aggrisivitet: Aggresiv alternativt tokig (som föregående punkt, ni bestämmer)

Röstar för svårast. :D
 
TeutonburgerW said:
Kan tänka mig det. :cool:

I denna fråga, låter jag Absolut få beslutanderätt eftersom han missade föregående omröstning. :)

Låter bra.
Undra vad Paradox säger :)
 
Först kanske jag borde upplysa er om att jag inte kan nånting överhuvudtaget om HoI, spelat en gång som Tyskland och förlorade 15 divisioner mot Belgien, sen dess har jag aldrig spelat det.

Hur som helst tycker jag väldigt svårt/tokig låter bra. Blir lite av en utmaning. :)
 
Gröfaz? :p
 
Spännande, har inte sett så många Polen AAR's därute, första på svenska också ;)

Will
 
Fredrik II said:
Hmmm... om du kör svåraste nivån, börja inte med ´39-scenariot. Risken är att det blir en mycket kort AAR :D

Ja :D
Roligt med lite Paradox kommentarer! :)
 
Fredrik II said:
Hmmm... om du kör svåraste nivån, börja inte med ´39-scenariot. Risken är att det blir en mycket kort AAR :D

Tänkte börja med '36-scenariot, så man har en chans att få det som man vill ha det. Sedan, naturligtvis, några snygga events om de svenska förstärkningarna Polen får från Sverige, "the one man army". ;)

Neida. Han kan bare la soldaten bli en permanent baktropp.

Jag förstår inte vad det ska betyda, men jag tror att du menar att du tror på mig och min förmåga. ;)
 
TeutonburgerW said:
Tänkte börja med '36-scenariot, så man har en chans att få det som man vill ha det. Sedan, naturligtvis, några snygga events om de svenska förstärkningarna Polen får från Sverige, "the one man army". ;)



Jag förstår inte vad det ska betyda, men jag tror att du menar att du tror på mig och min förmåga. ;)

Baktropp = Rear guard.

Altså, hvis du velger '39-scenarioet som Polen så lar du soldaten din være sistemann til å trekke seg tilbake. :D
 
valzoz_p94 said:
Jag röstar på Republikanska Spanien!!!
...
...
...
ooh, försent som vanligt. Men nåväl det ser ändå ut som om det här kan bli interresant. :p

Hehe, kanske skulle ha omröstningen öppen lite längre om jag vetat att det drog till sig så här mycket intresse. Och ditt intresse tackar vi för!
 
Vi vill se: Del 1
Vi vill se: Del 1
Vi vill se...
:)