• Hearts of Iron IV Survey

Help us make HoI IV better by sharing your experiences in this 5 minute survey

• Crusader Kings III Available Now!

The realm rejoices as Paradox Interactive announces the launch of Crusader Kings III, the latest entry in the publisher’s grand strategy role-playing game franchise. Advisors may now jockey for positions of influence and adversaries should save their schemes for another day, because on this day Crusader Kings III can be purchased on Steam, the Paradox Store, and other major online retailers.

Real Strategy Requires Cunning

Rodenuit

Recruit
20 Badges
Aug 14, 2013
1
0
  • Tyranny: Archon Edition
  • Crusader Kings III
  • Age of Wonders: Planetfall
  • Stellaris: Apocalypse
  • Hearts of Iron IV: Expansion Pass
  • Age of Wonders III
  • Tyranny - Tales from the Tiers
  • Hearts of Iron IV: Death or Dishonor
  • Stellaris - Path to Destruction bundle
  • Hearts of Iron IV: Together for Victory
  • Europa Universalis IV: Rights of Man
  • Hearts of Iron IV: Cadet
  • Stellaris
  • Europa Universalis IV: Common Sense
  • Pillars of Eternity
  • Europa Universalis IV: El Dorado
  • Europa Universalis IV: Res Publica
  • Majesty 2 Collection
  • Europa Universalis IV: Wealth of Nations
Bonjour,

Je voulais savoir comment fonctionnais les titres dans CK III. J'ai fais une partie avec Byzance (puis empire romain), j'ai vassalisé la carte entière, promulguer l'autorité la plus élevée pour empêcher mes vassaux de se faire la guerre, mais malgré tous j'ai constamment des propositions de créations de titres pour duché/royaume. Ca m'arrangeait bien pendant la conquête car je devenais une légende vivante instantanément à la mort de mon dirigeant (en créant plein de titre). Mais il me reste 100 ans à jouer et j'aimerais convertir tous le monde à ma culture/religion et voudrais mettre des rois de ma culture/ religion pour m'aider à la tache. Mais avec cette histoire de titre je sais pas trop si ça donne réellement le titre, si oui pourquoi au bout de quelques mois la proposition revient.

P.s : Je joue en iron man et je suis débutant sur CK (mais expérimenté sur EU)