• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
Jag röstar för don't be an ass regeln på de två herr Poliserna (fast mest Bavaria):

* Blir chockade över att förlora några slag med citatet "Är det såhär det känns att förlora?" Don't be an ass...
* Raddar upp egna förluster som anledning att begära stora fredskrav när man själv är aggressor. Don't be an ass...
* Uppger krig som genomfördes för 4-5 sessioner sedan mot Prussia som casus belli, när man själv har startat flera krig och begärt extremt stora fredskrav om och om igen sedan dess. Don't be an ass...
* Uppger att Jag startat ovan-nämnda casus belli krig mot Prussia för 4-5 sessioner sedan när det egentligen var Bavaria. Don't be an ass...
* Att Utnyttja en uppenbart överlägsen sits att dela upp grann-nationer är i sig inte fel och är inte något att klaga på. Men det i kombination med det ovan nämnda är... ja, Don't be an ass...



Session: ~1755
Land: Milan
AAR bonus: Military Power
On-Time bonus: Mlitary Power
 
Last edited:
Crying does not make you a king :)

Tja du kan ju alltid säga att du inte läste avtalen ordentligt så gör vi en rollback ett par hundra år ;)



War happened

Milan Cried

Peace happened

Milan Cried

War happened Again

Milan Cried.


France, Germany, Spain and the Ottomans celebrated


Milan Cried.


All we know of the future is that Milan will cry :D

Session: ~1755
Land: Bavaria
AAR bonus: Military Power
On-Time bonus: Mlitary Power
 
Brandenburg/Prussia/Germany AAR 10 - Jetzt gibt es kein Entkommen!
The year of our lord 1715



oSOwGfu.png

N1UfPjW.png



Och som svar på förslag på nationer så väljer jag Makassar, men förmodar att Milan får spela Crymera och Tuscany Böli isåfall. ;)



On time bonus: Military Power
AAR bonus: Military Power
Session: 1752
 
Last edited: