• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

Fy2blue

Recruit
Nov 19, 2022
1
0
Describe your issue
Zebrestreifen

What is your game version?
Cities skyline: Consolen Edition

What expansions do you have installed?
After Dark

What mods are you using?


Please explain your issue is in as much detail as possible.
Hallo Liebes Team,
Ich habe seit Ca 2 Monaten mir Cities: Skyline heruntergeladen und habe mir deshalb viele Tutorial Videos auf Youtube angeguckt. Da habe ich Leute gesehen die einstellen konnten, das die Fußgänger nicht über die Zebrastreifen gehen sollen. Könnte man das auf der Consolen Edition auch bald haben? Ich habe dadurch massiven Stau, weil die über Zebrastreifen gehen wo sie garnicht rüber sollen. Ich habe auch schon daneben Wege plaziert, aber die meisten Fußgänger gehen trotzdem über den Streifen.
LG Luca

Can you replicate the issue? If yes, please explain how you did it.


Attachments File(s) attached
 

Attachments

  • Screenshot_20221119_104450_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_20221119_104450_com.google.android.youtube.jpg
    924,7 KB · Views: 0
VUmzq32.gif
zum Deutsches Forum.