• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.

Tycker ni att vi skall göra om'et eller?

Kunde väl inte jag veta, att folk här är så osociala... :surar:
 
Jag tycker inte vi ska göra om det. Däremot kan vi införa att vi har en sådan här om ett halvår/år igen. Att folk inte röstade är upp till dem.

Nu ska vi istället fira ZgB över att han skrivit den bästa bollnäsen! Till nästa gång köra vi att man bara få rösta på AAR:s som uppdaterats åtminstonde en gång unde 2009, dock kommer man inte får rösta på ESK.
 
Jag har funderat litet på hur man skulle göra nästa gång. Tänkte att man endast skall kunna rösta på de bollnäsar som har blivit avslutade/färdigskrivna, detta för att uppmuntra folk att verkligen avsluta det som påbörjats. Uppenbarligen fungerar endast detta om några stycken blir färdiga under året. Tror att det i så fall räcker med årliga utdelningar.
 
Grattis Zucker, till vinsten i 2008 års Bästa Bollnäs! :)
 
Neinnnnnnnn! Jag kommer skicka en poloniumhaltig lutfisk... :mad:
 
Jag har ju sagt att jag inte vill ha den. :(

Du får helt enkelt acceptera att du vann. Det är rättvist, tro mig. Du var den enda som skrev en AAR under en lång tid, och att du inte kunnat just nu spelar ingen roll.

Rätt AAR vann!
 
Leve Zgb!
 
Google-translate misslyckades miserabelt :)

Det var underbart att upptäcka det :p Synd att jag inte kan söka på det just nu, men nånstans långt bak i OT ligger den tråden

Edit: http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?t=379376

Googletranslator.png