• We have updated our Community Code of Conduct. Please read through the new rules for the forum that are an integral part of Paradox Interactive’s User Agreement.
JA! inte bara en uppdatering! inte bara en bra uppdatering! utan en uppdatering med rejäla franska motgångar!

jag är glad! :D
 
Jag med! Förrästen Flooper, vad har du för hatt under ditt namn? :confused:
 
Prinz Wilhelm said:
Jag med! Förrästen Flooper, vad har du för hatt under ditt namn? :confused:
en hatt som har kämpat sig upp i samhället, en hatt som har byggt upp en stark maktbas i forumets undre värld, en hatt som du kommer att få se mycket av i framtiden, en hatt som kallas ... Hatface

__________________________________________________________

det är hatten man får när man köper NA
 
AHa.. hatface.. det säger ju jätte mycket..
 
Snake IV said:
Det är en muta han fick av universitetet i Örebro

Han var där med Persson :D
 
Hmm.. Jag ogillar Spanien, dom bör utraderas från kartan, eller iallafall tillsätta en franskvänlig regim.
 
Bra uppdatering som vanligt :D
 
Van der Gent said:
Hmm.. Jag ogillar Spanien, dom bör utraderas från kartan, eller iallafall tillsätta en franskvänlig regim.
hejar du fortfarande på frankrike?
 
Jeg gjør.:D Men ut i fra hint i starten av krigen er jeg redd matematikerne i Frankrike taper...:(
 
Flooper X said:
hejar du fortfarande på frankrike?

Såklart! Vem skulle man annars heja på? Holland är ju upplslukat och Sverige likaså.

Zucker, mycket trevlig uppdatering. Men, nu vill jag se ett par uppdateringar som behandlar vad som händer i övriga världen,
 
man kan heja på att något otäckt kommer att hända Frankrike :D
 
jag tror något liknande kommer hända frankrike som hände tyskland.. ;)
 
Zuckergußgebäck said:
Vad tycker ni om min nya hjälm?

EDIT: Bara silver :(

Det var på tiden! Först nu!?! :mad:

Välkommen till gänget! :)
 
Jag hatar det här spelet. Även med världens bästa BB anfaller alla en. Så fort Hans dör gangbangar Norge och Danmark Sverige.
 
Zuckergußgebäck said:
Jag hatar det här spelet. Även med världens bästa BB anfaller alla en. Så fort Hans dör gangbangar Norge och Danmark Sverige.
Haha.... Du får väl se till att bygga upp din militär. I mitt nuvarande spel med Sverige har jag nästan gjort Östersjön till ett innanhav, enda nationen i min väg är enorma Litauen som jag inte finner nån anledning till att attackera. Kanske beror det på att de är min allierade tillsammans med Novgorod, Polen, Påvestaten (som befinner sig i Utrecht :D) och några andra småstater som inte är värda att nämna :D
 
Zuckergußgebäck said:
Jag hatar det här spelet. Även med världens bästa BB anfaller alla en. Så fort Hans dör gangbangar Norge och Danmark Sverige.
så spela inte sverige ;)